We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media aan te bieden en om de toegang tot onze website te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze website met onze partners op het gebied van sociale media en analyse. Onze partners kunnen deze informatie combineren met andere informatie die u aan hen hebt verstrekt of die zij hebben verzameld als onderdeel van uw gebruik van de services. U accepteert onze cookies wanneer u klikt op “Accepteren” en deze website blijft gebruiken.

Accepteren Weigeren Privacy verklaring

Klachten

Het kan voorkomen dat leerlingen en/of ouders/verzorgers het niet eens zijn met een besluit of de gang van zaken op school. Het uitgangspunt is dat klachten altijd in de eerste plaats op de school zelf worden opgelost. En in de meeste gevallen lukt dat ook. Open en respectvolle communicatie helpt daarbij.

Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met de mentor om de kwestie te bespreken. Als de mentor u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen, dan kan hij/zij u adviseren met wie u vervolgens contact op kan nemen om daar uw klacht te bespreken. In nagenoeg alle gevallen wordt uw klacht binnen de school afgehandeld.  

Blijkt, gezien de aard van de klacht, afhandeling binnen de school niet mogelijk te zijn of heeft de afhandeling van een klacht niet naar tevredenheid plaatsgevonden, dan is er een klachtenregeling die is vastgesteld met de andere scholen van CVO. De CVO-klachtenregeling kunt u hier downloaden.